Bachelor voltijd kopopleiding Docent en kennismanager Groene sector Aeres Hogeschool Wageningen

''Mijn tijd tijdens de Kopopleiding heb ik als geweldig ervaren. Ik wilde graag docent worden en met deze opleiding kon ik die droom waarmaken. Leuke lessen, gezellige en grappige docenten, een ontzettend leuke tijd met klasgenoten die graag meedenken in wat ons nu docenten maakt en hoe we docenten kunnen worden.

Ik heb stage gelopen bij Yuverta in Eindhoven en heb hier dankzij goede begeleiding -en vooral een belachelijke lading aan vlieguren- mogen leren wat het is om docent te zijn en heb ik mezelf kunnen ontwikkelen tot de docent die ik wil zijn. Iemand met passie voor het vak en nog meer passie voor het leerling contact.

Nu werk ik inmiddels al twee jaar bij het Zone.college in Doetinchem waar ik als docent in de dierverzorging mijn passie waar mag maken.''

Mike van Dijk, alumnus Kopopleiding Docent en kennismanager Groen

Student Mike van Dijk