Studenten in klas met docent Aeres Hogeschool Almere

Tijdens de Week van Ons Eten organiseert Aeres Hogeschool een serie gastlessen. Ben jij havo- of vwo-leerling (klas 4/5 of 5/6) en wil je ontdekken waar je eten vandaan komt, hoe voedsel verschillende culturen beïnvloedt en alles over de wereld van smaak? Benieuwd naar bewuste keuzes en wat er écht op je bord ligt? Deze gastlessen helpen je om ons voedsel met nieuwe ogen te bekijken! Wil je meedoen? Meld je dan aan via het onderstaande formulier! Wij zien je graag op 10 oktober bij Aeres Hogeschool in Dronten! Er is plaats voor maximaal 75 leerlingen.

Programma:

13:00 uur Inloop bij Aeres Hogeschool, De Drieslag 4 in Dronten

13:10 uur Gastles ronde 1

13:50 uur Gastles ronde 2

14:30 uur Gastles ronde 3

15:00 uur International Food Market

16:00 uur Einde

Gastlessen

Aanmeldformulier gastlessen Week van Ons Eten

Aeres Hogeschool hecht veel waarde aan jouw privacy. In onze privacyverklaring kan je lezen hoe wij hiermee omgaan.

Komt dit niet uit?

En ben je wel geïnteresseerd in voedselproductie en bedrijfskunde? Bekijk hier onze studies die daarbij aansluiten! Of bezoek een Open Dag!