koeien in wei melkveebedrijf aeres farms aeres hogeschool dronten

Kom naar Aeres Farms, onderdeel van Aeres Hogeschool Dronten, op dinsdagmiddag 8 oktober en proef de zoete kant van de zuivel! Van 13.00 tot 16.00 uur nodigen we je uit voor een workshop ijs maken. Op ons Zuivelbedrijf gaan we met melk van onze eigen koeien aan de slag om verschillende smaken ijs te creëren.

Wil jij hier graag bij zijn?

De workshop is gratis en er is plaats voor maximaal 8 deelnemers van 18 jaar en ouder. De workshop vindt plaats op ons Zuivelbedrijf aan de Wisentweg 13 in Dronten. Neem een koeltas met vrieselementen mee zodat je het ijs mee naar huis kunt nemen.

Meld je aan via onderstaand aanmeldformulier. Aanmelden kan tot uiterlijk 3 oktober.

Vragen? Stuur een mailtje naar Alice Rodenburg.

Aanmeldformulier workshop ijs maken

Bovenstaande gegevens vragen we om je te kunnen informeren over de activiteit waarvoor je je aanmeldt. Mogen we je ook op de hoogte houden over activiteiten die daarop aansluiten? Je kunt je op ieder moment afmelden voor onze mails.

Aeres Hogeschool hecht veel waarde aan jouw privacy. In onze privacyverklaring kan je lezen hoe wij hiermee omgaan.