Associate degree deeltijd opleiding Docent en kennismanager groene sector verkort traject voor leraren en docenten met een diploma van een lerarenopleiding Aeres Hogeschool Wageningen

Docent en kennismanager Groene sector - Verkort traject voor leraren/docenten met een diploma van een lerarenopleiding (hpo)

Je hebt al de nodige bagage als docent, maar nu wil je aan de slag als docent in de groene sector. Zowel in de groene sector als in het vmbo verandert er veel in Nederland. Hoe leer je leerlingen en studenten anders kijken naar de veranderende groene wereld om hen heen? Met het verkorte traject binnen de bacheloropleiding Docent en kennismanager groene sector kun je in anderhalf jaar jouw tweedegraads bevoegdheid halen voor het groene vmbo en praktijkonderwijs.

Bekijk de studievoorlichting

Docent Sara Albone vertelt in deze presentatie over de inhoud en de opbouw van de opleiding Docent en kennismanager Groene sector, verkort traject met diploma van een lerarenopleiding (hpo – hoger pedagogisch onderwijs):

Vlog van een student

En bekijk ook deze vlog van student Lisa:

Alle info op een rijtje?

Wil je alle info over inhoud, opbouw, toelating, toekomst en praktische zaken op je gemak nog eens nalezen? Check dan de studiepagina.