Associate degree deeltijd opleiding Horeca bakkerij en recreatie Aeres Hogeschool Wageningen

Educatief professional beroepsonderwijs Horeca Bakkerij en Recreatie (Associate degree)

Je werkt in de snel veranderende wereld van horeca, bakkerij of recreatie. Je hebt veel kennis opgedaan en wilt nu anderen graag het vak leren. Wil je aan de slag in het beroepsonderwijs, maar twijfel je of je een vierjarige docentopleiding wilt volgen? Of zie je meer in een rol als trainer of praktijkopleider? Deze tweejarige associate degree (ad) Praktijkopleider Consumptieve techniek is dan de juiste voorbereiding.

Bekijk de studievoorlichting

Docent Ralph van Dijk vertelt in onderstaande video over de inhoud en de opbouw van de opleidingen Educatief professional beroepsonderwijs Horeca Bakkerij en Recreatie én Docent en kennismanager Horeca Bakkerij en Recreatie (voorheen Consumptieve Techniek). Ook legt hij het verschil ertussen uit. Student Mariska Blans vult aan met info over haar ervaringen, stages en opdrachten.

Alle info op een rijtje?

Wil je alle info over inhoud, opbouw, toelating, toekomst en praktische zaken op je gemak nog eens nalezen? Check dan de studiepagina.