Master deeltijd opleiding Leren en innoveren Aeres Hogeschool Wageningen

Alle organisaties waar leren belangrijk is, hebben behoefte aan vernieuwers. Zowel in het onderwijs als daarbuiten. Met de tweejarige deeltijd masteropleiding Leren en Innoveren word jij een professional leader die kansen ziet en collega’s inspireert. Waar kan het beter? En leuker? Vanuit de werkpraktijk bekwaam jij je verder in het leren en innoveren van en in organisaties. Niet elke innovatie is groots en meeslepend. Maar jij ziet wel altijd waar nog meer resultaat te halen valt. Je vervult een voorbeeldrol in je organisatie. Inspirerend en deskundig. Belangrijkste vereiste: een groot hart voor de lerende medemens.

Opleidingsvideo

Bekijk de opleidingsvideo waarin studenten en docenten hun ervaringen over de opleiding met je delen.

Bekijk de studievoorlichting

Opleidingsmanager Lia Spreeuwenberg en student Mariska Koopmans vertellen in deze presentatie over de inhoud en de opbouw van en de ervaringen met de master Leren en Innoveren (MLI).

Alle info op een rijtje?

Wil je alle info over inhoud, opbouw, toelating, toekomst en praktische zaken op je gemak nog eens nalezen? Check dan de studiepagina.