Deeltijdstudenten in klaslokaal

Proefstudeerdag docentenopleidingen deeltijd

Date -

Overweeg je een carrièreswitch en is docent worden in het onderwijs misschien iets voor jou? Of werk je al in het onderwijs en ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Dan hebben wij de juiste lerarenopleiding voor jou! We bieden docentopleidingen studies in de richting Groene sector, Horeca Bakkerij en Recreatie of Dienstverlening en Producten.

Programma en aanmelden

Om te ervaren of een deeltijd docentopleiding bij Aeres Hogeschool Wageningen iets voor jou is, organiseren we op 14 maart een Proefstudeerdag. Tijdens deze middag/avond maak je kennis met een aantal docenten en kom je meer te weten over de manier waarop wij invulling aan onze lessen geven. Wij zorgen tussendoor voor een warme maaltijd!

Ben je benieuwd welke deeltijdstudies we bieden in Wageningen? Kijk hier voor een overzicht!