Cover B DT Docent Groene Sector HAO

Werken en leren

Verder in je carrière?

Wil je doorgroeien in je vakgebied? Ben je op zoek naar meer verdieping of verbreding of overweeg je een volledige carrièreswitch en wil je een nieuwe opleiding beginnen?

Aeres Hogeschool biedt een breed scala aan deeltijdstudies en cursussen. In Almere kun je een deeltijd hbo-master volgen gericht op gezond gedrag. In Dronten ligt de focus op het agrarische domein. In Wageningen is het aanbod gericht op thema’s (o.a. lerarenopleidingen) in groen, horeca/bakkerij/recreatie en het profiel Dienstverlening en Producten. Onze opleidingen zijn goed te combineren met een baan, de begeleiding is deskundig en een persoonlijke benadering staat voorop. Wij helpen je graag met de volgende stap in je carrière.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Deskundige begeleiding van docenten met veel (praktijk)ervaring
  • Aan de slag met actuele thema's
  • Nauwe samenwerking met bedrijven, overheden en instellingen
  • Waardering vanuit het werkveld voor onze opleidingen en diploma's
Deeltijd studeren bij Aeres Hogeschool Dronten

Interesse in een deeltijdopleiding? Kom dan naar een open dag of een open avond en laat je informeren.

Deeltijd studenten bij Aeres Hogeschool

In een brochure vind je alle opleidingsinformatie overzichtelijk bij elkaar. Handig om later nog eens door te nemen of te bespreken met je werkgever.

Student Aeres Hogeschool Almere

We helpen je graag de juiste keuze maken. Lees hier over de studiekeuzecheck in Dronten en het studiekeuzegesprek in Wageningen.

"De thema's sluiten goed aan bij de dagelijkse praktijk en zijn uitdagend. De studielast is pittig. De combinatie privé-studie werkt alleen als je goed plant. Maak vooraf goede afspraken met thuis en werk. Zoek je ruimte in je agenda en maak een goede planning wanneer je wat doet."

René (deeltijdstudent)