Benieuwd naar Aeres Hogeschool en wil je meer weten over onze studies?

Als je kennis wil maken met Aeres Hogeschool is een bezoek aan een Open Dag de ideale start! Ontdek onze mooie faculteiten op je eigen tempo, ontmoet onze studenten en docenten, doe mee aan een interessante (en leuke!) workshop, en laat je informeren over onze studies. Zeker als je nog twijfelt over meerdere studies of hogescholen is een bezoekje aan onze Open Dag een goed plan. We organiseren meerdere open dagen per jaar, dus pak je agenda erbij en meld je aan. We zien je graag tijdens een Open Dag!

Waarom bezoek je een Open Dag?

• Ga in gesprek met studenten en docenten
  • Volg voorlichtingen over onze studies
  • Neem een kijkje in ons gebouw en bij onze praktijkfaciliteiten

11 oktober: Open Dag Almere

Studenten in zaal - Aeres Hogeschool Almere

Open dag Almere

12 oktober: Open Dag Dronten

Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Open Dag Dronten

• Zaterdag 12 oktober 2024
  • 10:45 - 15:30 uur
  • De Drieslag 4, Dronten

23 november: Open Dag Wageningen

student wageningen

Open Dag Wageningen

• Zaterdag 23 november 2024
  • 10:00 - 14:30 uur
  • Mansholtlaan 18, Wageningen

Kies de juiste Open Dag

• Moet ik me aanmelden voor de Open Dag?

Ja, je dient je aan te melden voor een Open Dag. Na aanmelding ontvang je van ons een e-mail met QR-code waarmee je de Open Dag kunt bezoeken. De aanmeldformulieren van de Open Dagen vind je bovenaan deze pagina. Het is niet nodig om gezelschap zoals ouders of verzorgenden aan te melden.

Als er geen aanmeldformulieren zijn, kun je je contactgegevens achterlaten. Dan geven wij je een seintje wanneer je je weer kunt aanmelden.

• Doen alle opleidingen mee tijdens een Open Dag?

Tijdens de Open Dag zijn in principe alle opleidingen aanwezig die op een locatie gegeven worden. Weten welke studie je waar kunt vinden? Bekijk 'Kies de juiste Open Dag' hierboven. Je vindt deze informatie ook op de studiepagina van de opleiding.

• Zijn er voorlichtingen tijdens de Open Dagen?

In de aanmeldformulieren kun je aangeven in welke opleiding je interesse hebt. Bij alle aanwezige opleidingen kun je vrij inlopen, de meeste opleidingen geven daarnaast voorlichtingen. In de week voor de open dagen ontvang je van ons informatie over het exacte programma per Open Dag.

Voorlichting
    Veel van onze opleidingen geven tijdens de Open Dagen een of meerdere voorlichtingen. Dit is een voorbereide presentatie door docenten van de opleiding op specifieke tijden. Je kan hier ook jouw vragen stellen. Alle belangrijke info krijg je op een rijtje zodat je een indruk hebt van de vakken, wat je precies leert tijdens de opleiding en wat voor soort werk je ermee kan doen.

• Ik wil een deeltijdopleiding volgen, vind ik deze ook op een Open Dag?

Voor onze deeltijdstudies organiseren we speciale deeltijd Open Dagen / Avonden.

Bekijk hier de Open Dagen voor deeltijdstudies

• Hoe kom ik op de Open Dag?

Onze locaties zijn goed bereikbaar via openbaar vervoer of met de auto. Bekijk onderstaand de bereikbaarheid voor de diverse locaties:

"Een open dag is een goeie manier om erachter te komen of een opleiding echt goed bij je past. Je maakt kennis met docenten en studenten van de opleiding en kan met al je vragen bij ze terecht."

Anne, Bezoeker Open Dag