Aeres Hogeschool

Twijfel je over je studiekeuze? Dan is de Proefstudeerdag van Aeres Hogeschool een ideale manier om écht te ontdekken of een studie bij je past. Hierbij kun je in sommige gevallen kiezen om 1-op-1 mee te lopen met een student, of samen met andere studiekiezers deel te nemen aan een georganiseerde dag met een speciaal programma. Je neemt een kijkje in de lessen en beleeft de dag alsof je zelf al student bent bij Aeres Hogeschool. Ook krijg je een rondleiding door de faculteit.

Hierdoor krijg je een goed beeld van de studie waar jij interesse in hebt en ontdek je of onze hogeschool bij je past. We krijgen vaak te horen dat een Proefstudeerdag het laatste zetje was om alle twijfel weg te nemen, dus schrijf je in en dan zien we je graag tijdens een Proefstudeerdag!

Waarom een Proefstudeerdag bezoeken?

• Ontdek of onze hogeschool bij je past
  • Gerichtere informatie dan op een Open Dag. Een Proefstudeerdag staat in het teken van jouw studie.
  • Ervaar je studie in de praktijk
  • Neem je laatste studiekeuzetwijfels weg

14-11 | Proefstudeerdag Almere

Studenten Aeres Hogeschool Almere

10-12 | Proefstudeerdag Dronten

Studenten Aeres Hogeschool Dronten
  • Dinsdag 10 december 2024
  • 13:00 - 17:00 uur
  • De Drieslag 4, Dronten

12-03 | Proefstudeerdag Wageningen

student wageningen
  • Voor voltijdstudies
  • Woensdag 12 maart 2025
  • 10:00 - 14:30 uur
  • Mansholtlaan 18, Wageningen

Studies waarvoor je een Proefstudeerdag kunt bezoeken per locatie:

1-op-1 Proefstuderen

Tijdens 1-op-1 Proefstuderen wordt je door een student van jouw toekomstige opleiding een dagje meegenomen. Je neemt een kijkje in de lessen en beleeft de dag alsof je zelf al student bent bij Aeres Hogeschool. Tijdens deze dag krijg je een goed beeld van de sfeer op de locatie waar je gaat studeren, de leraren, studenten. Het biedt je de kans om vragen te stellen aan medestudenten, leraren of de opleiding daadwerkelijk goed bij jouw ambities past en helpt je de laatste twijfels weg te nemen. 1-op-1 Proefstuderen is niet mogelijk voor iedere opleiding, kijk daarom in onderstaande overzicht of 1-op-1 Proefstuderen voor jouw opleiding beschikbaar is.

Waarom 1-op-1 Proefstuderen?

• Niet alle studies doen mee aan een Proefstudeerdag.
  • Kom erachter hoe het écht is om bij ons te studeren.
  • Loop mee met huidige studenten.

Studies waarvoor je 1-op-1 kunt Proefstuderen per locatie: