Bachelor voltijd opleiding Docent en kennismanager Agrotechniek Aeres Hogeschool Wageningen

Studies Docent Agrotechniek

Wil jij jouw kennis delen?

Het land bewerken met een landbouwmachine of de grond voeden met bemesters, dat zijn technieken die jou boeien. Tijdens de studie Docent Agrotechniek krijg je vakken als robotica, mechatronica en automatisering. Naast het leren lesgeven over deze onderwerpen, leer je hoe automatisering bijdraagt aan vernieuwingen binnen de agrarische sector en welke technieken worden ingezet om het beste uit het land te halen. Na de studie word jij docent in het (v)mbo of het praktijkonderwijs. Zo draag jij bij aan het opleiden van een toekomstige generatie agrotechniekers.

Deze studie kun je volgen in voltijd of deeltijd.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.