Bachelor deeltijd opleiding Docent en kennismanager Paardensector Aeres Hogeschool Wageningen

Studies Docent Paardensector

Wil jij jouw kennis delen?

Met de studie Docent Paardensector word jij docent in het (v)mbo of het praktijkonderwijs. Je combineert je interesse in alles wat met paarden te maken heeft met het overdragen van jouw kennis op anderen.

Naast leren lesgeven en je rijniveau verbeteren, leer je alles over voeding, hoe je paarden optimaal traint en de leefomgeving en stalling van paarden. We leiden je op om nieuwe kennis over het verbeteren van het welzijn van paarden uit te dragen en zelf toe te passen.

Deze studie kun je volgen in voltijd of deeltijd.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.