Open dag Dronten voltijd

Open Dag Dronten op 12 oktober

Date -

Weet jij al welke studie bij jou past? Of heb je nog geen idee? Wij helpen je graag! Tijdens deze Open Dag kun je praten met docenten en studenten, presentaties bijwonen, mee op rondleiding en op je gemak alles wat je moet weten over je studie doorlezen of bekijken.

Hoe ziet een Open Dag eruit?

Je kunt 2 voorlichtingsrondes bezoeken tijdens deze open dag. Op het aanmeldformulier kun je aangeven in welke studies je interesse hebt. Hieronder tref je alvast het programma aan.

• 10.45 - 11.00 uur: Ontvangst met koffie en thee
  • 11.00 – 11.20 uur: Welkom door directie en student
  • 11.30 – 12.00 uur: 1e voorlichting
  • 12.30 - 13.00 uur: 2e voorlichting
  • 12.30 – 13.00 uur: Oudervoorlichting*
  • 13.15 – 13.45 uur: Algemene voorlichting mbo-instroom

* Deze voorlichtingsronde is speciaal voor ouders / verzorgers en niet voor aankomende studenten. U krijgt meer informatie over studeren aan het hbo en in het bijzonder aan Aeres Hogeschool Dronten

Doorlopend:

• informatiemarkt waar de opleidingen en studentverenigingen zich presenteren
  • rondleidingen naar onze praktijkfaciliteiten en over de campus

Kom je liever op een andere dag?

Komt deze datum niet goed uit? Niet getreurd: we organiseren dit studiejaar meerdere keren een Open Dag. Bekijk de data hier.