Studenten in klas met docent Aeres Hogeschool Almere

Proefstudeerdag Aeres Hogeschool Almere

Date -

Heb jij al een studie bij Aeres Hogeschool Almere op het oog? Tijdens een Proefstudeerdag ontdek je écht hoe het is om bij ons te studeren. Samen met andere studiekiezers volg je een programma met diverse lessen en workshops.

Waarom proefstuderen?

Door het volgen van lessen krijg je een realistische indruk van de opleiding. Zo ontdek je of je de lesstof en de manier van studeren leuk vindt. En niet onbelangrijk: hoe de sfeer op school is! Daarnaast leggen onze studenten en docenten uit hoe studeren op het hbo verschilt van studeren op de havo of op het mbo.

Voor wie?

Proefstudeerdagen zijn bedoeld voor havisten en mbo'ers die in het laatste of voorlaatste jaar van hun opleiding zitten. Voor mbo'ers is er op de Proefstudeerdag extra aandacht voor doorstromen van het mbo naar het hbo.

Dit wordt op een later moment bekendgemaakt.