Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Mbo-doorstroomdag Aeres Hogeschool Dronten

Date -

Nog één jaar studeren en je hebt je mbo-diploma op zak, maar weet jij al wat je daarna gaat doen? Je kunt gaan werken, maar je kunt ook kiezen voor een hbo-opleiding. Wat kies jij? Studeren aan het hbo, iets voor jou?

Met een mbo-diploma op zak kun je direct aan het werk. Maar heb je weleens overwogen om door te studeren? Dit kan bij Aeres Hogeschool Dronten in de vorm van een tweejarige associate degree opleiding of een vierjarige bacheloropleiding. Met een extra diploma vergroot je je kansen en mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Én je krijgt een hoger salaris. Best interessant, toch?

De overstap van een mbo naar hbo wordt door veel studenten als lastig ervaren; een andere manier van leren en studeren en hogere verwachtingen van jou als student zijn inderdaad niet niks. Daarom is de juiste voorbereiding en begeleiding belangrijk. Hier willen we je graag bij helpen tijdens onze Mbo-doorstroomdag

Mbo-doorstroomdag 23 januari 2025

Deze Mbo-doorstroomdag is bedoeld voor voorlaatstejaars en laatstejaars mbo-studenten. Tijdens deze dag laten we de mogelijkheden zien van het volgen van een hbo-studie bij Aeres Hogeschool Dronten. Onze studenten en docenten leggen uit hoe het is om na het mbo door te studeren aan het hbo en wat de uitdagingen zijn. Je kunt van al onze studies een voorlichting / les volgen om zo een goede indruk te krijgen van onze studies. We laten je een kijkje nemen op de campus en per studie krijg je te zien welke faciliteiten van belang zijn voor deze studie.

Programma en aanmelden

Om jou zo goed mogelijk kennis te laten maken met ons studieaanbod, hebben we een interessant programma voor je in elkaar gezet! Per studie kun je een voorlichting en een proefles volgen. Hier kun je onze studenten en docenten alles vragen, bijvoorbeeld hoe het is om na het mbo door te studeren aan het hbo.

Natuurlijk willen we je ook een kijkje laten nemen bij onze praktijkfaciliteiten. Ga mee op rondleiding bij onze melkvee- varkens- of pluimveestal, het Agri Innovation Centre, onze Paardenplaats, onze kas en OnderwijsleerKavel of laat onze studenten Diergezondheid & Management jou vertellen wat zij tijdens, maar ook naast hun studie doen.

Het is binnenkort mogelijk om je aan te melden voor de Mbo-doorstroomdag.