Open dag Almere

Ben jij erbij in Almere?

Open Dag vrijdag 11 oktober

Beleef Aeres Hogeschool Almere tijdens een Open Dag! We geven je een inkijkje in álles wat onze school te bieden heeft. Natuurlijk staan de studievoorlichtingen op het programma. Maar plan ook zeker tijd in voor de proeflessen en een bezoek aan de verschillende labs. Docenten en studenten staan klaar om al je vragen over school, de studie, studiebelasting en studeren in Almere te beantwoorden. Zien we jou op 11 oktober?

Praktische info

Open dag Almere kweekruimte
Studentenleven Almere

Dit is Aeres Hogeschool Almere

Almere is een jonge stad die volop in ontwikkeling is, net als jij! Hier vind je de groenste hogeschool van Nederland, waar we samenwerken aan jouw toekomst en die van de planeet. Onze hogeschool is kleinschalig en persoonlijk en onze studies richten zich op Food, Nature & Urban Green. Bij Aeres Hogeschool leer je wat het betekent om écht groen te denken en te doen.

Gebouw Aeres Hogeschool Almere