Studenten agrotechniek Aeres Hogeschool Dronten

Interesse in Techniek?

Krijg je energie van het bedenken van slimme oplossingen voor een duurzamere en efficiëntere wereld? Met onze techniekstudies kun je alle kanten op. Ga bijvoorbeeld aan de slag als expert in het analyseren en visualiseren via de nieuwste software, apps en IT-systemen, of ontwerp de leefbare stad van de toekomst. Een studie bij Aeres Hogeschool is ook een goed idee als jij meer die innovatieve techneut bent die robots, hydraulische systemen en andere machines ontwikkelt om voedsel verbouwen en oogsten nóg duurzamer en efficiënter te maken.

Waarom een Techniek-studie bij Aeres Hogeschool?

• Je werkt graag met je handen
  • Je wilt graag praktijkgericht studeren
  • Je bent een echte uitvinder

Bekijk onze Techniek-studies

Voltijdstudies

Agrotechniek & Engineering

Agrotechniek & Management

Aarde & Klimaat

Almere

> Bekijk alle voltijd Techniek-studies

Deeltijdstudies

Agrotechniek & Management

Associate degree
2 jaar

Agrotechniek & Management | Duaal

Associate degree
2 jaar

Docent en kennismanager Agrotechniek

Wageningen

Studeren in Dronten

Een Techniek-opleiding volg je op onze unieke locatie Dronten. Een moderne omgeving, voorzien van alle faciliteiten en waar de docenten je kennen. Je krijgt toegang tot ons Agro Innovation Center, een unieke samenwerking, waar jij in de praktijk aan de slag gaat met jouw voorliefde voor Techniek.

Studeren in Wageningen

Wageningen is een wereldstad in zakformaat. Een plek die bekend staat om haar campus, waar Aeres Hogeschool Wageningen trots deel van uitmaakt. Wij zijn de grootste opleider van leraren in beroepsgerichte vakken voor het vmbo en mbo. Kortom: is een carrière in het groene (onderwijs)domein iets voor jou? Dan is Aeres Hogeschool Wageningen iets voor jou!