Net geklede studenten zitten achter laptop en krijgen uitleg van professional uit het bedrijfsleven

Studies Bedrijfskunde / Agribusiness

Wil jij later werken als bedrijfskundige in de agribusiness?

Onze studies richting bedrijfskunde en agri(food)business zijn wat voor jou als je op zoek bent naar een hbo-studie richting bedrijfskunde, economie, agribusiness, food en management. We bieden deze studies in voltijd, deeltijd, tweejarig en vierjarig aan, dus er is keuze genoeg! Je leert over bedrijfseconomie, marketing, financiën, werkt aan je managementvaardigheden en leert alles over het runnen van een eigen bedrijf. Tijdens de studies heb je intensief contact met bedrijven uit de agri- en foodsector waardoor je een groot netwerk opbouwt.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Associate degree (Ad) of Bachelor?

Wil je naar het hbo, maar weet je niet welke studievorm je moet kiezen? Op deze pagina leggen we het verschil uit tussen een Associate degree-opleiding en een Bachelor-opleiding.

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.