Student krijgt uitleg van docent over veehouderij en koeien in de stal van Aeres Farms

Studies Dier- en Veehouderij

Op zoek naar een hbo -studie richting veehouderij?

Als je op zoek bent naar een veehouderij studie op hbo niveau, kies dan voor één van onze dier- en veehouderij studies. Interesse in koeien, kippen of varkens? Wij hebben een passende studie. Of je nou een veehouderijbedrijf wilt overnemen of op zoek bent naar een baan in de veehouderij sector, bij ons ben je aan het juiste adres. We bieden studies aan gericht op ondernemerschap, waarin je leert om een bedrijf te runnen en studies gericht op de gehele veehouderij sector waarmee je bijvoorbeeld adviseur kunt worden.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Associate degree (Ad) of Bachelor?

Wil je naar het hbo, maar weet je niet welke studievorm je moet kiezen? Op deze pagina leggen we het verschil uit tussen een Associate degree-opleiding en een Bachelor-opleiding.

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.