Studenten tuinbouw akkerbouw buiten veld

Studies Tuinbouw en Akkerbouw

Wil jij werken in de tuinbouw of akkerbouw?

Als je op zoek bent naar een hbo-studie in de tuinbouw of akkerbouw, kies dan voor één van onze tuin- en akkerbouw studies. Of je nou een tuin- of akkerbouwbedrijf wilt overnemen of op zoek bent naar een baan in de tuinbouw- of akkerbouwsector, bij ons ben je aan het juiste adres. We bieden studies aan gericht op het ondernemerschap. Je leert van alles over het runnen van een (toekomstig) bedrijf. Daarnaast bieden we studies gericht op de gehele tuin- en akkerbouwsector. Hiermee kun je bijvoorbeeld adviseur worden.

Dáárom Aeres Hogeschool

• Fijne sfeer, iedereen kent elkaar
  • Veel samenwerken met organisaties uit de praktijk
  • De beste en mooiste (praktijk)faciliteiten
  • Uitstekende baangarantie

Associate degree (Ad) of Bachelor?

Wil je naar het hbo, maar weet je niet welke studievorm je moet kiezen? Op deze pagina leggen we het verschil uit tussen een Associate degree-opleiding en een Bachelor-opleiding.

Voltijd of deeltijd?

Een studie in voltijd volgen, of toch liever werk en een deeltijdstudie combineren? Lees hier het verschil tussen voltijd- en deeltijdstudies.