Open dag Almere

Online Open dag Almere op 24 april

Date -

Wil jij in september 2025 starten met een hbo-bachelor of master? Maar ben je er nog niet helemaal uit welke het dan moet worden? Neem dan deel aan onze Online Open Dag! Deze is speciaal opgezet voor eindexamenkandidaten en professionals die in september al willen starten, maar nog graag wat meer informatie willen over één van onze studies. Tijdens deze Online Open Dag volg je een voorlichting van jouw studie naar keuze en heb je de mogelijkheid om vragen te stellen aan de docent en een student. Natuurlijk hebben we ook informatie over onze hogeschool en het studentenleven voor je klaar staan. Doe jij mee op 24 april?

Aanmelden voor de Online Open Dag

Je kunt je aanmelden voor één voorlichting van de studie of master van jouw voorkeur.

Liever langskomen op een andere open dag?

Ga naar het overzicht van al onze open dagen.

Studenten op het dakterras Almere
Aeres Hogeschool Almere
Studenten in water met visnet
student in laboratorium onderzoek Aeres Hogeschool Almere