studenten food

Interesse in Food?

Ben jij gefascineerd door hoe voedingsstoffen worden omgetoverd tot de lekkerste gerechten? Wil je je inzetten voor gezonde voeding en een eerlijk voedselsysteem? Of misschien ben je wel iemand die droomt van een carrière in de (internationale) food business? Bij Aeres Hogeschool hebben we dé food studies die perfect bij jou passen! Jij bet straks de expert op het gebied van voeding, elke dag bezig met het verduurzamen van voedselproductie of het creëren van innovatieve foodconcepten. Of ben jij die ondernemende foodie die de internationale markt verovert met jouw unieke concept?

Waarom een Food-studie bij Aeres Hogeschool?

• Jij bent geïnteresseerd in voeding
  • Nederlandse en Internationale studies
  • Je wilt graag praktijkgericht studeren

Bekijk onze Food-studies

Voltijdstudies

Bedrijfskunde & Agrifoodbusiness

Biologie Voeding & Gezondheid

Almere

International Food Business

> Bekijk alle 9 voltijd Food-studies

Deeltijdstudies

Agribusiness Development

1 jaar

Docent en kennismanager Voeding en Communicatie

Wageningen

Gezond Gedrag en Leefomgeving

Almere
2 jaar

> Bekijk alle 6 deeltijd Food-studies

Studeren in Almere

Almere is een jonge stad die volop in ontwikkeling is, net als jij! Hier vind je de groenste hogeschool van Nederland, waar we samen werken aan jouw toekomst en die van onze planeet. Onze faculteit is kleinschalig en persoonlijk, en onze studies richten zich op Food, Nature & Urban Green. Bij ons leer je wat het betekent om écht groen te denken en te doen.

Studeren in Dronten

Dronten als studentenstad is misschien wel het best bewaarde geheim van Nederland. En juist dát maakt ons bijzonder. Bij Aeres Hogeschool Dronten merk je meteen de prettige sfeer, hechte band tussen de studenten en het persoonlijke contact met de docenten. Weet je van aanpakken, wil je ondernemen en samen werken aan de wereld van bedrijfskunde, dier-, food- en/of agribusiness? Kom dan studeren bij Aeres Hogeschool Dronten.