Docent worden carriereswitcher

Online voorlichting voor deeltijdstudies in Wageningen op 27 augustus

Date -

Wil je na de zomervakantie starten met een deeltijdstudie bij Aeres Hogeschool Wageningen, maar heb je nog prangende vragen over onze opleiding(sroutes) en de mogelijkheden om in september te starten? Meld je aan voor de speciale online voorlichting ‘Starten in september 2024’ op woensdagavond 27 augustus aanstaande.

Belangrijk: deze voorlichting is alleen bedoeld voor mensen die in september 2024 willen starten met hun studie.

Heb je je nog niet via Studielink aangemeld voor een studie, doe dit zo snel mogelijk (afmelden kan tot 1 september). Kijk hier voor meer informatie over het aanmeldproces.

Lukt het niet om online aan te sluiten, maar heb je toch dringende vragen? Stuur een mailtje naar Bureau Opleidingsadvies en Toelating via toelating.hogeschool.wageningen@aeres.nl, dan nemen we zo snel mogelijk na de zomervakantie contact met je op.

Zomersluiting

Aeres Hogeschool Wageningen is vanwege de zomervakantie gesloten van maandag 22 juli t/m zondag 25 augustus.

Seintje

Wil je niet in september starten, maar wel graag op de hoogte blijven wanneer de volgende open dag/online voorlichting is? Geef je op voor een seintje en je ontvangt een e-mail zodra de data bekend zijn!